Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

1/19/2007

Olympia 97 Memories,50s Memories. part2












自伝 50年代 の思い出 その2
Olympia 97 Memories,50s Memories. part2

The words were by Nikos Gatsos, a great poet and a very good friend. The work of
these two men give a richness to my songs. Manos' music helped me to dream and
make me to go further, when Nikos was showing me the way to truth, love and
freedom of thinking.

作詞はギリシャの偉大な詩人でよき友人でもあるNikos Gatsosです。
この二人のコンビは私の歌をとても豊かな素晴らしいものにしてくれました。
Manosの曲は夢と未来へ向かってすすむことを、Nikosは誠実さや、愛や自由な精神を教えてくれました。


The year after, I went again to the second greek music festival. My two songs
MIMORIO and KIPARISSAKI (by Manos Hadjidakis and Nikos Gatsos) won both the
first price .
次の年、私は再び、第2回ギリシャ音楽祭に参加しました。
マノス ハジダキスとニコス ガトソスのMIMORIO と KIPARISSAKを唄い

2曲とも一等賞をとりました。

I went after that to the mediteranean Festival in Barcelona where I sung Kostas Yannidis (by Kostas Yannidis).
For the first time, I won a price abroad."
その後、私はバルセロナの地中海ソングコンテストで Kostas Yannidisを唄いました。
初めてでしたが、外国で 賞をとりました


= 写真はマノスハジダキスと  ファンクラブのHPから(年代はもっと後と思われます)  =

No comments: