Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

4/21/2008

Nana Mouskouri - Le Toit De Ma Maison (Green Grass Of Home),again ,Youtube


Nana Mouskouri - Le Toit De Ma Maison (Green Green Grass Of Home)
Category: Music
Tags: Nana Mouskouri 1967
From: lmj22

4 comments:

habacchi1969 said...

若い!!
「想い出のグリーン・グラス」
直訳すると
「私の家の屋根」でいいんですかね。

ニ○ニ○動画に転載したのと同じかな?

mom happiness said...

はばっちさま♪
こちらにもありがとうございます!

ニ○ニ○動画については、システムがよくわからないのですが、元は同じだと思います。
最近、いろいろな国の動画サイトに新しい曲がアップされたと喜んで観ても、同じ元画のことが殆どです。
それでもナナさんの映像がポピュラーになるのは嬉しいことです。
一昨年、初めてYoutubeやDailymotionを見つけたころは、ナナさんのは20もありませんでした。Queenのはすでに1000を超えていたと記憶しております。

habacchi1969 said...

「ニ○ニ○動画」もよいものですよ。
「コメント」というシステムが良くできていると思います。
もしアカウントをお持ちでしたら、ご覧下さい。
私は「無料の範囲」で楽しんでいます。
http://www.nicovideo.jp/mylist/4090168

mom happiness said...

habacchi1969 さま♪
ニコニコ行ってみました♪
いろいろあるものですね~