Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

10/23/2008

Nana Mousxouri - Agapisa,youtube


From: pinezouLa

Τραγούδι τίτλων στο σήριαλ "Θεσσαλονίκη- Αθήνα"

Αγάπησα κι όλα γίναν φώς
ανάβει η νύχτα κι αρπάζει ο ουρανός
κι όλα είν΄αλλιως, κι ολα ειναι φώς

μου 'δωσες άλλη μια ζωή να ζήσω
και το κεφάλι σ ΄εναν ώμο ν ακουμπήσω
να ξορκίσω κάθε κακό

μου δωσες άλλη μια ζωή να ζήσω
ναχω και πάλι μια 'γκαλια να κατοικήσω
ν αναστήσω ότι αγαπώ

Αγάπησα κι άνοιξα φτερά
πετάει η ψυχή μου μ αγγέλους ψηλά
κι εχω φτερά κι έχω χαρά

μου δωσες άλλη μια ζωή να ζήσω
και το κεφάλι σ΄εναν ώμο ν ακουμπήσω
να ξορκίσω κάθε κακό

μου δωσες άλλη μια ζωή να ζήσω
ναχω και πάλι μια 'γκαλια να κατοικήσω
ν αναστήσω ότι αγαπώ

Αφιερωμένο
Category: Music

Tags: Nana Mousxouri Agapisa Athina Thessaloniki A8ina A8hna 8essaloniki

No comments: