Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

11/04/2007

SERGE LAMA et Nana Mouskouri -Parle moi(1979),YouTubeから♪

SERGE LAMA et Nana Mouskouri -Parle moi(1979),YouTubeから♪

From: rogerio8arroso
Uma raridade com trinta anos.

2 comments:

Anonymous said...

なぜか、この方式ですとログインしないと見れないようです
(私のやり方が間違っているのかしら・・)

Nana Mouskouri Concert, London,29,Oct,07、YouTube
を視聴させて頂きました♪
最初の歌、このメロディは私にも聞き覚えがあります
日本語ではたしか、
~空には~白い雲さえ~あなたに一つ~私にひとつ~♪
というようだったような?(自信なし!

mom happiness said...

ペガサスさんへ♪
情報どうもありがとうございました。
ログインというのは、ブロガーへのログインでしょうか?それとも、Multiplyへのログインでしょうか?
実は、YoutubeからMultiplyへ動画をインポートすると、Youtubeで元を削除されても残るので、一度マルチプライを通しているのですが、ログインしないとみられないとすると、Youtubeのままの方がいいでしょうかねぇ、、、、、
いかがでしょうか、、、、、