Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

7/16/2009

Κάπου υπάρχει η αγάπη μου


konbous
15 July 2009
Στίχοι - Μουσική: Μάνος Χατζηδάκις
Τραγούδι: Νανά Μούσχουρη

Τώρα που είναι άνοιξη
και τα λουλούδια ανθίζουν
οι νύχτες με ζαλίζουνε
τ' αγόρια όταν σφυρίζουν.

Κι όσους τα βράδια συναντώ
μου λένε καλησπέρα
μα εγώ δεν έχω τι να πω
σφυρίζω στον αγέρα.

Κάπου υπάρχει η αγάπη μου
μα δεν ξέρω ποια 'ναι
κάπου υπάρχει η αγάπη μου
μα δεν ξέρω πού.

Θα την γυρέψω στα χαρτιά,
θα την γυρέψω στ' άστρα
μα σαν την βρω τ' ορκίζομαι
πως θα ντυθώ μεσ' τ' άσπρα.
Category: Music

Tags: kapou uparxei agapi mou

No comments: