Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

7/17/2009

Nana News from Thanasis LASKARATOS,Greece

There is a 30 pages (!!!) interview + unique photos of Nana at the New Acropolis Museum on VOGUE HELLAS, AUGUST 09 issue.

4 comments:

telasa77 said...

サチ様
 サチさまの情報量にはいつも感服していますが、今回もよくこの雑誌の特集を見つけられましたね。さすがです。
 この「VOGUE HELLAS」はギリシャで発行されたギリシャ版のVOGUEですか。ギリシャの国民的歌手でいらっしゃるとはいえ30ページの特集とはすごい!!どんな内容の記事なのかなあ。できるなら、この雑誌を手にとってみて見たいです。(ギリシャ語は全くチンプンカンプンですけど。 笑 ) nawo

mom happiness said...

telasa77さま
どうぞこちらをごらんください!
写真がアップされていますよ~♪
Yahoogroupからの情報です。
宜しければ参加なされば、メーリングリストでニュースが配信されます。。。。
日本語ではないので。。。(汗。。。
http://nanayahoogroup.multiply.com/photos/album/265/Nana_Mouskouri_a_greek_icon_Nana_at_the_New_Acropolis_Museum_on_VOGUE_HELLAS_-_August_2009_issue_09

こちらのブログで、もうすぐ英語への翻訳もアップされるそうですよ~

telasa77 said...

mom happinessさま

 情報をありがとうございました。雑誌の掲載写真、見ましたよ~。ナナさん絵をお描きになっているのかな、など色々と思いながら見ていました。ナナ風ファッションのページもあっておもしろかったです。 nawo

mom happiness said...

telasa77さま
http://www.nanamouskouri.qc.ca/caricatures/caricatures1_eng.html
↑↑
そうなんですよ♪
こちらに、ナナさん自身の自画像の
スケッチが公開されています♪
感性豊かなかたですね~
サチ