Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

1/12/2009

Φέρτε μου ένα μαντολίνο - Νάνα Μούσχουρη (Μάνος Χατζιδάκις),Youtube


From nikosmandilas

Μουσική & στίχοι: Μάνος Χατζιδάκις

Φέρτε μου ένα μαντολίνο
για να δείτε πως πονώ
κι ύστερα θα γίνω κρίνο
κι ύστερα πια θα χαθώ.
Τι με νοιάζει κι αν χαθώ
αφού θα 'χω γίνει κρίνο,
φέρτε μου ένα μαντολίνο.




Το παιδί που μ' αγαπάει
όλο θέλει να ρωτά
τι σημαίνει Κυριακή.
Σκέφτομαι γιατί ρωτάει
και φοβάμαι ότι ξεχνά
πως τον είδα Κυριακή.

Φέρτε μου ένα μαντολίνο
για να δείτε πως πονώ
κι ύστερα θα γίνω κρίνο
κι ύστερα πια θα χαθώ.
Τι με νοιάζει κι αν χαθώ
αφού θα 'χω γίνει κρίνο,
φέρτε μου ένα μαντολίνο.

Το παιδί που μ' αγαπάει
όλο θέλει να ρωτά
πού πηγαίνουν τα πουλιά.
Μα το δάκρυ μου κυλάει
και καθώς αυτός κοιτά,
τον σκεπάζω με φιλιά.

Φέρτε μου ένα μαντολίνο
για να δείτε πως πονώ
κι ύστερα θα γίνω κρίνο
κι ύστερα πια θα χαθώ.
Τι με νοιάζει κι αν χαθώ
αφού θα 'χω γίνει κρίνο,
φέρτε μου ένα μαντολίνο.
Category: Music

Tags: mantolino nana Μάνος Χατζιδάκις Νάνα Μούσχουρη moushouri mousxouri

No comments: