Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

5/17/2007

Nana Mouskouri - Sieben schwarze Rosen (Seven Black Roses)、Again,YouTubeから♪♪♪♪♪

Nana Mouskouri - Sieben schwarze Rosen (Seven Black Roses)、Again,YouTubeから♪♪♪♪♪
再度の掲載です♪

From renamouskouri
This videoclip was taken from the Ger... This videoclip was taken from the German documental MEIN ATHEN where Nana sings her biggest hits showing beautiful Greek landscapes.

Although this song was recorded in 1975, this video was recorded in 2002 in Greece. (more) (less)
Category Music
Tags nana mouskouri sieben schwarze rosen mein athen german greece landscapes greek documental une femme reve

2 comments:

Anonymous said...

サチさん、おはようございます

未だにタイから「ゆうちゅーぶ」にアクセス禁止なんです。今朝は、私自身の作ったビデオに「コメントが入っています」と、ゆうちゅーぶからメールが来ましたが、それも読めません(涙)
昨夜ついに[でいりーもーしょん}にアカウントを作りましたヨ。
それにしてもサチさん、ものすごい勢いで更新なさってますね! 凄いです!’

Anonymous said...

ペガサスさん、ぺがさんのようつべ二件ちぇっくしてまいりましたよ。どちらも健在、コメントはふえてはいませんでしたが、左のほうに数字が入っておりました。

サチめの更新はコピー&ペーストでありまして、ちっとも自慢になりませぬ。
種さがしが殆どであります。
ところで、ネオカウンターをあるブログで見つけて取り込んでみました。
クッキーを送ってない方は反映されないのですが、ご覧になっていかがですか?【右下】
GOOやYahooはカウンターを組み込めないので残念ですぅ、、、、、