Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

8/12/2009

Nana Mouskouri - Amapola


rhsy2007
27 July 2009

Poppy fields alongside a château in the Loire Valley, France, set to this ballade sung by the inimitable chanteuse.
Poppy fields alongside a château in the Loire Valley, France, set to this ballade sung by the inimitable chanteuse.
Category: Music

Tags: Nana Mouskori Amapola poppy coquelicot Loire France ナナ ムスクーリ アマポーラ ロワール フランス コクリコ ポピー ひなげし 草原

2 comments:

telasa77 said...

サチさま

 今NHKラジオ第1を聞いていたら突然、ナナさんのアマポーラがかかりました。イラストレーターの永田萌さんのインタビューの合間でした。曲が終わった時男性アナウンサーがうっとりしたように「透明感のある美しい声ですね~」と言いました。すると永田萌さんが「ええ、この透明感が私の絵にピッタリだと思います。 透明感のあるCD アマポーラ...私、作品を描いている時ずーっと同じ人の同じ曲を掛けているんですよ。ナナムスクーリ大好きなんです。」と言ったんです。
 永田萌さんが透きとおる妖精たちをナナさんの曲を聴きながら描いているなんて嬉しくなりました。        nawo

mom happiness said...

nawoさま♪♪♪
素敵なコメント、本当にありがとうございます♪♪♪
>永田萌さんが透きとおる妖精たちをナナさんの曲を聴きながら描いているなんて嬉しくなりました。
↑↑↑
今日は、私もアマポーラ!