Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

4/10/2007

mouskouri、.No moon at all、Dailymotionから♪

mouskouri、.No moon at all、Dailymotionから♪


作成者identikit83
放映時間  02:53取得日  09 avril 2007ロケーション  フランスun des premiers titres en anglais de nana, tourné de nuit à athènes
superbe
大変美しい、ギリシャの景色のなかで、ナナがしみじみと唄い、語りかけます♪♪♪♪♪

4 comments:

Anonymous said...

Dear Sachi !
This is so beautiful song and beautiful city Athens :-)
Have you got it here much handsome.
with love
Helen :-)

Anonymous said...

Dear Helen,
Thank you for your comment!
I found this videowith great pleasure♪♪♪
I hope many Nana fan will think so too!
Thank you!
W
Best wishes,
Sachi:-)

Anonymous said...

サチさん、おはようございます~

私もこの歌の美しさに感銘を受けました!

こういうブルースっぽい歌もナナさん、見事に歌ってらっしゃいますね~
素敵~(大拍手を送ります)

Anonymous said...

ぺがさすさんへ♪
お早うございます♪

ナナさんは、若い頃、ジャズから英語に入って実は、耳からのジャズ英語があの滑らかなフランス語より早く習得したことを、伝記から知りました!
本当に、意外でした!

生まれつきの優等生かと思っていましたが、経歴は本当に努力家でした。