Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

12/27/2008

Diva NANA MOUSKOURI 's last stage ,again , NETLOG


能夠讓希腊的總理,柏林、巴- 和盧森堡市長同時出席傾听- 唱的歌手莫過于多樣經典歌后- 娜娜穆斯庫莉(Nana Mouskouri) 了。7月23日,這位50年國際享- 聲名的歌手在雅典舉行了最后- 一場告別演唱會。這場在雅典Herod Atticus劇院舉行的演唱會有5千- 眾參加。這場演唱會從她在200- 4年開始這個長達4年之久的世- 巡回告別演唱的回顧影片開始- 。這場巡回,包括歐洲,南、- 美洲和亞洲的85個城市。12、"大家都知道我以某种- 式唱歌。我害怕失去這种方式- 。但這种方式也會讓許多人失- 。就是這個,許多事情我不- 要,不是我要放棄唱歌或者我- 不唱了。不是。但我不會在巡回了。我不想再- 這种擔心,每次上台都會有- 种擔心,舞台太可怕了。我在- 想'這樣可以嗎?人們會高興嗎- ?'你知道吧,我曾經和觀眾達-...

Channel: NETLOG

No comments: