Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

1/17/2007

Olympia 97 Memories、Part 1,from the fanclub page

Olympia 97 Memories

☆☆☆ お 願 い ☆☆☆
この伝記を引用されるかたは、★著作権★ がありますので
次のHPを開き、下にスクロールして、ナナ ムスクーリさんの事務所に了解の上、
引用をお願いいたします。
また、写真はナナさんに肖像権、ファンクラブに著作権があります。
利用される場合は、どちらも次のページから 
★ご連絡の上、引用してください。★★★
ナナ ムスクーリは現在、自伝をまとめており、すでにギリシャでは出版され(My Name is Nana)、
フランスでも近く出版の予定です。
日本でのファンの皆様に、少しでもナナさんのことを知っていただくことを目的に、
ここでは97年のオランピア公演のパンフレットの内容(フランス語)を
ファンクラブのBioのページに英語で紹介してありましたものを、
つたない訳ですが、少しずつ、ご紹介したいと思います
どうか、宜しくお願いいたします。
悪文、誤訳はどうかご指摘ください。
なお、★引用される時★ は
    ★コメントでまたは、直接 ★上のリンク先へ連絡の上、ご使用ください。


Dear Mme Nana Mouskouri and the webmaster of the N.A.N.A international Nana Mouskouri fanclub ,
Allow me to translate your biography from the Olympia'97 to introduce your wonderful many songs and your excellent personarity to Japanese people.
If there are problems according to your copyrights, I will displace these at once!
Thank you,Sachi

Olympia 97 Memories、Part 1,from the fanclub page

N.A.N.A international Nana Mouskouri Fan Club bioforum concertportfolio music webclub


N.A.N.A international Nana Mouskouri fanclub
home
Olympia 97 Memories

In every concert of Nana, we can have a booklet where Nana is talking her
memories. Here is the one for Olympia 97 concerts.
ナナは、どのコンサートでもパンフレットに、自分の言葉を綴っていて私たちはそれを読めた。
これは97年、オランピア劇場でのコンサートのメモである。


Olympia 97

50'sMemories、Part 1

"My career of singer started in 1959. I have studied classical music for 8 years. During this period, I tried a lot of kind of music : Jazz, pop, rock, folk even greek music "Laiki" and Negro spirituals.
私は1959年から歌手活動を始めました。私はクラシックを8年間学びました。
その期間、私は、多くの音楽、ジャズ、ポップ、ロック、フォークなどをギリシャの"Laiki"や黒人霊歌と同じように演奏してみました。
I have been chosen in many young singers to participate to the first grec song festival. I sung two songs KAPOU IPARCHI AGAPI MOU andASTERI ASTERAKI, which received the frist and the second price. The music of the first song was by Manos Hadjidakis, who became my favorite composer. I make his music get knowm in tha whole world during the following years.
私は第一回ギリシャソングフェスティバルで、多くの若いシンガーにまじって賞に選ばれました。
私はKAPOU IPARCHI AGAPI MOU とASTERI ASTERAKI,の2曲を歌い、一等と二等を受賞しました。
はじめの曲はManos Hadjidakisのもので、彼は私の一番好きな作曲家になりました。私は彼の曲をその後ずっと世界中に広めました。

No comments: