Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

1/25/2007

Olympia 97 Memories、Part 6,from the fanclub HP


Olympia 97 Memories、Part 6,
from the fanclub HP

Then, Irving Green and Quincy Jones prepared a seond album for me in USA with Bobby Scott.
They introduced me to Harry Belafonte.
I pass the casting and worked for many tours with Harry in Canada and US.

その頃、アーヴィン・グリーンとクウィンシー・ジョーンズが私のアメリカでの二枚目のアルバムをボビィ・スコットと一緒に準備してくれました。
彼らのおかげでハリー・ベラフォンテにあえたのです。
私はキャスティングに合格してカナダやアメリカをハリーと一緒に多くの公演をしました。

Harry is the artist who influenced me the more. He encouraged me to be my-self whatever happens.
I learned because of him how concerts are important, how to respect my public, how disciplined you have to be when you are in a tour every evening.
Harry learned me how to choose my songs to make people understand my message.

ハリーは私に多くのことを教えてくれ影響を与えたアーティストです。
彼は私にどんなことがあっても自分を見失わないようにと力づけてくれました。
私は彼のおかげでコンサートがどんなに大切か、どうやって聴衆をひきつけるか、ツァー公演の間毎晩、どうやって自分を律していかねばならないかを学びました。
自分のメッセージを聴衆が理解できるような歌をどうやって選曲するかハリーは私に教えてくれました。

補記;この頃の記事がナナさんの熱心なファンであるカナダ ケベックのステファンさんの素晴らしいHPサイトにガンタナメラの歌声とともにアップされているので是非おたずねください。

= 写真はstephanさんのHP から =

No comments: