Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

1/23/2007

Olympia 97 Memories、Part 4,from the fanclub HP


Olympia 97 Memories、Part 4,from the fanclub HP

60s memories2



It won the first price in Film Festival of Berlin in 1961.
Eight months later, I received my first golden record for "White rose of Athens" selled more than a million copies in Germany.
「日曜はだめよ」は1961年、ベルリン映画祭で一等賞をとりました。
その8ヶ月後、ドイツで100万枚以上売れた「アテネの白いバラ」がはじめてゴールドディスクとなりました。

Louis Hazan asked me to sign an international engagment with Philips-Fontana France Company.
France became my second country. I had many friends in Paris. I learned what singing in french music-halls means and I had stage experience.
Above all, I learned to sing in french.
Louis Hazanがフランスの会社、フィリップスフォンタナと、国際契約をしないかと聞いてきました。
スランスは私にとって第二の祖国となりました。私はパリに多くの友人を得、フランスのミュージックホールでどのように歌えばいいのか、ステージでの演出を学習しました。なによりも私はフランス語で歌うことを学びました。

One day, I met Irving Green, Mercury Records President, who introduce me to Quincy Jones (he was A and R manager there). He loved Paris and a lot of french artist.
ある日、マーキュリーレコードの社長だった アーヴィン・グリーンと会いました。彼が私をクウィンシー・ジョーンズ(A&Rマネージャー)に紹介してくれました。彼はパリやフランスの多くのアーチストが好きでした。

= 写真はグリーンとジョーンズspectropop.com/remembersから =

No comments: