Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

1/26/2007

Olympia 97 Memories、Part 7,from the fanclub HP


Olympia 97 Memories、Part 7,
from the fanclub HP



I met many well-know american artists during this period and I received a second musical education.
My guitar player (and husband) George petsilas formed a band called "the athenians" with four friends musicians.

この間、私は多くのアメリカの有名なアーチストと出会い第二期の音楽教育を受けました。
私のギター奏者で夫である(あった 注)ジョルジュ・ぺトシラスが四人の友人のミュージシャンと一緒に「アテニアンズ」という名前のバンドを結成しました。


As Harry showed me, I started concerts with this band.
I was the first singerwho play during all an evening on stage, alone with her band.
I worked very hard and I became more and more popular, on an international way.

ハリーが実際に見せてくれたように、私はこのバンドと一緒にコンサート活動をはじめました。
私が第一の歌手で、ステージでバンドと一緒に一人で一晩中歌いました。
とても一生懸命に仕事をし、どんどん国際的に有名になりました。


= 写真はQuebec 1967 のHPから =

No comments: