Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

2/01/2007

Olympia 97 Memories、Part 11 70s memories

Olympia 97 Memories、,Part 11 70s memoriesファンクラブのHPから



When I was having success in the world of music, the years have passed et I was surprised realising what happened to me.
Singing had albays been my best wish and I really put all my heart in my songs. Helen my daughter was born in 1970.
My children are becoming the center of my life. I was carrying on the TV shows in the BBC and I was on stage many time for memorable concerts in Royal Albert Hall (London) and tours in Great Britain and Ireland. I was 《 number one 》female-singer in 1970, 1971 and 1972.Many of my albums were in the same times in the charts of Australia, New-Zeland, South Africa and Canada.

私が音楽の世界で成功するにつれて、年は流れ、私は自分に何が起こったかに気がついて驚きました。唄うことはいつも(albays)私にとって私の最高の意志であり、私は自分のすべての心を歌に込めました。
娘のヘレンが1970年に生まれました。私の子供達が生活の中心を占めるようになってきました。
私はBBCテレビのショーを続けながら、ロンドンのロイヤルアルバートホールで、思い出に残る公演を何度も行い、イギリスやアイルランドで演奏旅行をしました。
私は1970、1971年、そして1972年度に女性歌手《ナンバーワン》に選ばれました。私のレコードアルバムの多くが、オーストラリア、ニュージーランド、南アフリカ、カナダで同時にヒットチャートにのりました。


I started european tours. I was on stage in Amsterdam, Rotterdam, Bruxels, Anvers, in many big or smaller tows.
I have been on tour in France many times and on stage during two weeks in Olympia and in Champs-Elysees Theatre in Paris.
Ex-president Karamanlis and Melina Mercouri, who were in hard struggle against greek junta, were also living in Paris. They went often in my concerts.
My repertoire was composed with many greek songs which brought us many hope. Robert Paterson and David Frost asked me to come for the first time in Australia and it was for me a big challenge.

私はヨーロッパでの演奏旅行を始めました。私はアムステルダム、ロッテルダム、ブリュッセル、アンバーの大都市や地方都市でステージに立ちました。
私はフランスで何度も演奏旅行をし、パリのオランピア劇場やチャンゼリゼ劇場で2週間ステージに立ちました。
カラマンリス前大統領とメリナ メルクーリは二人とも(当時)パリに住んでいましたが、ギリシャの暫定軍事政権と激しく戦っていました。
彼らはよく、私のコンサートにきました。
私のレパートリーは私達に多くの希望をもたらすギリシャの曲を多数組み込みました。
ロバート・パターソンとデビッド・フロストがオーストラリアへ来ないかと言ってきました。それは私にとって、とても挑戦的なことでした。



=写真はファンクラブのHPから=

No comments: