Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

2/15/2007

Olympia 97 Memories、Part 20,from the fanclub HP


Olympia 97 Memories、Part 20,
80sMemories
from the fanclub
HP

Is was just like if my country opened its arms for me.
In 1988, we made tours in Asia, specially in Corea, Taiwan, Hong Kong, Malaisia and Japan.
We went after in South America for the fist time. I found out in Argentina and Brasil how the public enjoyed my music. I think the reason is I started recording spanish songs in the early 80s and I became so popular in the latin countries.

祖国ギリシャは私を暖かくその腕にだきとめてくれたようかのようでした。
1988年に私は韓国、台湾、香港、マレイシア、そして日本を中心に、アジアの演奏ツァーをしました。
その後、初めて南アメリカ」をツァーしました。
私は、アルゼンチンやブラジルで私の音楽がどんなにか楽しまれていることを知りました。
きっと80年代の初めに私がスペイン語のレコードを多く出していたのでラテン諸国でよく知られていたのだと思います。


After the enormous hit “ Only Love ”, Andr・Chapelle had the idea of a record ncluding my favorite classical songs.It was brilliant but I did not have the courage to do it before. I sung arias like "CASTA DIVA", "CARMEN", "RECUERDOS DE LA ALHAMBRA" and "AVE MARIA".
I really think that this double album is one of the better I recorded.
It was a big hit in every country it was brought out.
We made tours in the whole world with these songs.

オンリーラブの、驚異的なヒットの後で、アンドレシャペルが私の好きなクラシックの歌をレコードにしようと提案しました。
それは素晴らしいアイデアでしたが、以前はその勇気がありませんでした。(オペラ"Norma"のマリアカラスが歌ったカタリ)Casta Diva、やカルメン、アルハンブラの思い出、アベマリアなどのアリアを歌いました。
私はこのダブルアルバムはこれまでの作品の中でもとても良いできだったと思います。
すぐに、すべての国でブレイクしました。私たちは、世界中の演奏旅行で、これらの歌を歌いました。


=写真はファンクラブのHPから=



記;このアルバムは本当に素晴らしいものですので、現在入手できるCDの内容を追記しておきます。
CDの内容は、版によって、編集や言語が違うようですので、希望される方は、ネット、店頭で試聴の上、ダウンロードなり、購入をお願いいたします。(サチ)

1.Only Time Will Tell (シューベルト、ノットゥルノ)
2.Qual Cor Tradisti
3.La Andaluza (アンダルーサ、グラナドス)
4.Adagio (アダージョ)
5.Romance (ロマンス)
6.Gloria Eterna (グロリアエテルナ)
7.En Aranjuez Con Mi Amor (アランフェス、ロドリーゴ)
8.Voi Che Sapete (恋とはどんなものかしら、モーツアルト)
9.Habanera(ハバネラ)
10.Song For Liberty(ナブッコ、黄金の翼にのって)
11.Una Furtiva Lagrima(人知れぬ涙、ドニゼッティ)
12.Mon Dieu(我が神、ロドリーゴ)
13.Serenade(セレナーデ、シューベルト)
14.Plaisir D'Amour(愛の歓び)
15.Casta Diva (カタリ)
16.Der Lindenbaum(菩提樹)
17.Recuerdos De La Alhambra(アルハンブラの思い出)
18.Ave Maria(アヴェマリア、シューベルト)

No comments: