Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

2/07/2007

Olympia 97 Memories、Part 15,from the fanclub HP


Olympia 97 Memories、
70sMemories、
Part 15,from the fanclub HP


I went back to London with Yvonne Little wood and we started others shows for BBC television, new recordings, and I went back on stage in the whole world.
I found again my public and my children found again a smile in the face of their mother.
Singing always helps me to get out of problems.
From a stage to the other, from a country to the other, from a language to the other, in the recording studios, with Andr・closed to me.
Andre came in my life in 1964 and he is till this year my international producer.
So ended my second decade of songs with many friends from or out music world all around the world. 》

私はイヴォンヌ・リトルウッドといっしょにロンドンに戻り、私達はBBCテレビのショーや新しいレコーディングの準備を始めました。
そして私は再び世界中を舞台にステージに復帰しました。
私は再び、聴衆のことを思い出し、私の子供達は、母親である私の笑顔をまたみつけました。
唄うことは、私にいつも問題を解決する力をくれました。
一つのステージから他のステージに、ある国から他の国への、一つの言語から他の言語へ、レコーディングスタジオで、アンドレが私のそばにいました。アンドレと一緒に私は仕事をしました。
アンドレは1964年から一緒に仕事をし、ずっと今でも私のすべての国の公演や録音のプロデューサーです。
そのように、(国境を越えた)世界中の音楽の世界へと、私の多くの友人と共に、歌手としての第二の10年間が終わりました。
=写真はファンクラブのHPから (アンドレ シャペルさんと近年の写真)=
……以上で70年代を終わり、次回から80年代になります……

No comments: