Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

2/16/2007

Olympia 97 Memories、Part 21,from the fanclub HP




Olympia 97 Memories、Part 21,
80s Memories
from the fanclub HP


I had to work hard to reach my voice to such a music.
The most important concert with these songs took place in Zenith (Paris) where I was singing with more than 100 musicians and choir in stage.
It was a really big production and that ended 1989 in a very nice way.
The concert has been broadcasted for Christmas in France, Greece and Belgium.

この(オペラのアリア)のような声を維持するには、大変な練習をしなければなりませんでした。
このクラシックの歌を歌った一番大掛かりだったのは、パリのZenith劇場で100人以上のの楽団とコーラスのの伴奏をつけたステージでした。
それは本当に大掛かりな企画で1989年に、成功裏に終わりました。
このコンサートはフランスとギリシャとベルギーでクリスマスに放送されました。

These songs brought me again to my musical roots, what I learned when I was young. Some of these arias will always be my “classicals ”.
I was lucky to give an exceptionnal concert with the London Symphony Orchestra with the same program.

これらのクラシックの歌で私は若い頃に学んだ音楽のルーツにもどりました。
このなかの数曲のアリアは、いつまでも私自身の古典“classicals ”であり続けるでしょう。
私は幸運にも、ロンドンシンフォニーオーケストラと一緒に、おなじ曲目構成で特別なコンサートをすることができました


(以上80年代の思い出でした。次回から90年代の思い出になります)

=写真はファンクラブのHPから=

No comments: