Clips

I agree with the policy of Youtube. Thank you so much for the beautiful clips on the web. Thank you Bellecourse for your wonderful clips delayed. We could enjoy together and meet young vivid Nana, even Nana on the stage of the British Concert 1974! In this site, we use clips only for private use, not for comercial. Sachi

2/03/2007

Olympia 97 Memories、Part 13,from the fanclub HP


Olympia 97 Memories、Part 13
70s Memories
from the fanclub HP


In Toronto, we played in a 30000 people stadium, it was very unusual.
At that time, concerts took places more often in theatres ans concert halls. I was very happy to have so many success with my music, to offer so many joy and happiness to the whole world with my songs.
After that, I worked with talended and sincere musicians, who became my friends, who believed in me. I own them the development and the realisation of my musical work.
I received many golden end platinium awards in Netherlands, and also 《 Edison award 》 and 《 Golden Tulip 》 as the most popular celebrity.
The 《 Book of Songs》 album was such a hit that I received a diamond (instead of platinium) award.

トロントで私達は3万人の前で競技場で演奏しました。これはめったにないことでした。
その当時、コンサートというものは、劇場やコンサートホールで行われるものだったからです。
私は自分の音楽でそのような多くの成功し大変幸せでした。私の歌で、世界中の人々に喜びや幸せを届けることができたのです。
その後、私は、才能のある、まじめなミュージシャン達と一緒に仕事をし、そして友人になりました。その人たちは、私を信じてくれて、私は私の音楽活動をもっと広げてまた、現実的なものにしてくれました。
私は多くのゴールドやプラティナディスクをオランダで貰いました。
それとともに、もっとも名声を得た人として《 Edison 賞 》や《ゴールデンチューリップ》も貰いました。
《 Book of Songs》のアルバムはプラチナディスクでなく、なんとダイヤモンド賞をもらったほどのヒットでした。


Success for me had always be based on my public, my feelings and my honesty.
Working with friends who trust me enuable us to give the best of ourselves staying as human as possible.
My german producer died in the late 70s, that slowed the rythm of my records and shows in Germany because it was quite hard to find another producer.
During one of my concert in Royal Albert Hall in London in 1973, I have the visite of Fritz Rau, an german producer.
He was very impressed and enthusiastic and he did ask me to come back on stage in Germany.


私にとって、成功はいつも共通の興味、感情、自分への誠実さにかかっていました。
私を信じてくれる友人と一緒に仕事をすることは、私達ができるかぎり、人間として自分を活かしていけるかによって最高の自分を引き出すことができるのです。
70年代の終わりに、私のドイツでのプロデューサーが亡くなりました。
そのことは、ドイツで、私のレコードやコンサートがでるのを遅らせました。なぜなら、代わりのプロデューサーを見つけるのは大変難しかったからです。
1973年、ロンドンのアルバートホールでの公演の最中にドイツ人のプロデューサー、Fritz Rauが訪ねてきました。
彼はとても熱心で好感がもてました。彼は私に、ドイツで是非ステージを再開するようにと頼みました。

=写真はファンクラブのHPから=

No comments: